Pentru autorizarea interpretilor si traducatorilor aveti nevoie de: * Cerere semnata si datata de catre solicitant si adresata ministrului Justitiei, in care sa precizeze limba/limbile pentru care solicita sa fie autorizat ca traducator si interpret; * Copia legalizata a diplomei de licenta sau echivalenta din care rezulta specializarea in limba sau limbile straine pentru care solicita autorizarea; * Certificat de cazier judiciar (valabil 6 luni de la eliberare; * Copie a buletinului de identitate / cartii de identitate / pasaportului; * Copia certificatului de nastere; * Copia xerox a certificatului de casatorie; * Adeverinta medicala din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere medical; * Cate o chitanta reprezentand taxa judiciara de timbru in valoare de 19 lei (RON) pentru fiecare limba straina pentru care se solicita autorizarea ca interpret si traducator. Taxa se achita la Directia de impozite si taxe locale de la domiciliul solicitantului; * Cate un timbru judiciar in valoare de 0,15 lei pentru fiecare limba straina pentru care se solicita autorizarea ca interpret si traducator.