N.Dumitrescu

Deschis anul acesta, pe 24 februarie, Centrul de informare şi promovare turistică din Câmpina a devenit, deja, un punct de interes atât pentru turiştii din România, cât şi pentru cei străini. Amenajat în centrul oraşului, pe Bulevardul Carol I, sediul acestuia atrage imediat atenţia, mai ales acelora care ajung pentru prima dată în oraşul unde, se spune, sunt cele mai multe zile însorite din an. Realizată cu fonduri europene, investiţia are drept scop promovarea municipiului ca destinaţie de turism activ, cultural, de odihnă şi recreere, dar şi de afaceri, iar după cum am aflat, cu ceva vreme în urmă, de la directorul centrului, Carmen Găman, impresiile despre România şi Prahova sunt destul de bune, având în vedere faptul că beneficiari ai acestui obiectiv sunt atât turiştii – români şi străini, cât şi comunitatea locală. Astfel, pe lângă informaţiile, din cele mai diferite domenii – fiind puse la dispoziţie inclusiv pliante şi hărţi – turiştii aflaţi în Câmpina pot, să-şi rezerve inclusiv bilete de avion prin intermediul centrului amintit. Totodată, pentru o mai bună promovare a activităţii, centrul are şi o pagină web. Dacă accesează site-ul
www.campinaturism.ro, turiştii pot afla informaţii despre resursele turistice ale municipiului Câmpina, inclusiv cele naturale, destre structurile de cazare, despre zonele de agrement – un exemplu în acest sens fiind „Fântâna cu cireşi”, – despre activitatea principalelor instituţii de cultură – Biblioteca municipală, Casa de Cultură, Casa Tineretului, Muzeul „Iulia Hasdeu”, Muzeul Memorial „Nicolae Grigorescu“, despre Biserica romano-catolică „Sf. Anton de Padova”, care are o vechime de peste 100 de ani etc.
De menţionat şi că acest centru de informare şi promovare este primul obiectiv realizat în cel de-al doilea municipiu al Prahovei special pentru promovarea oraşului ca destinaţie de turism, municipalitatea apelând la fonduri europene pentru punerea în practică a acestui proiect, valoarea totală a investiţiei fiind de 618,599,56 de lei.