„In cazul interventiilor pe strada Gh.Doja, le cerem soferilor rabdare”

De la inceputul acestei saptamani, pe o buna bucata a strazii Gheorghe Doja din Ploiesti, pe un singur sens, circulatia auto este restrictionata. Cum se intampla in astfel de cazuri, rabdarea soferilor este pusa la incercare. Care-i rezultatul? Coada de masini, nervi, claxoane. Situatia ca atare va mai dura ceva timp, iar motivul pentru care acest tronson este in santier ni l-a precizat Alina Mihalache (in foto), director exploatare in cadrul Apa Nova Ploiesti. „De la inceputul lunii septembrie, Apa Nova Ploiesti a demarat, pe strada Gheorghe Doja, o lucrare cu mare impact, in mod special asupra circulatiei auto. Fiind intrerupt traficul pe un sens si deviat pe strada George Cosbuc, soferii… ne cam bombane. Insa, chiar daca disconfortul este destul de mare, fac apel la soferi sa inteleaga faptul ca este nevoie de realizarea acestor investitii, care vor fi corelate cu lucrarile derulate de Primaria Ploiesti, privind modernizarea si asfaltarea”. Interventiile, care se vor realiza pe o distanta de 800 de metri, constau in inlocuirea a peste 80 de bransamente, a vanelor, dar si anularea unei conducte mai vechi. Vor fi inlocuiti si hidrantii existenti, care in prezent nu sunt functionali. Lucrarile – ale caror costuri sunt evaluate la peste 60.000 lei – se vor efectua etapizat, pe sectoare. Se va actiona pe un singur sens al strazii, nefiind exclusa, insa, si interventia pe ambele sensuri de circulatie, in mod special la intersectii. In acest ultim caz, lucrarile, care nu includ si intreruperea furnizarii apei reci, urmeaza sa se faca, in mod special, pe timp de noapte. Asupra duratei acestei actiunii, directorul de exploatare al Apa Nova Ploiesti, Alina Mihalache, ne-a precizat:”Tocmai pentru ca Gheorghe Doja este o strada aflata in zona centrala a municipiului, dorim, pe cat posibil, ca finalizarea lucrarilor sa se faca in cel mult o luna si jumatate. Avand in vedere ca lucrarile noastre vor fi corelate cu cele ale mu-nicipalitatii – de asfaltare – scopul lor este de a se diminua riscul de interventii dupa ce se finalizeaza infrastructura strazii. Intentia este ca sa fie cat mai putin afectate lucrarile de asfaltare realizate de catre municipalitate. Din pacate, un astfel de incident s-a intamplat pe strada Romana unde, la o saptamana dupa ce s-a asfaltat, am fost nevoiti sa intervenim in carosabil, pentru ca se inregistrau pierderi de apa. Este adevarat, si instalatiile sunt vechi, insa, societatea nu poate face toate investitiile odata, decat pe etape.”
N.DUMITRESCU