Prahova TV – lider de audienta in Prahova

Profesionalismul si abordarea critica a informatiilor privitoare la activitatea desfasurata de autoritatile locale, precum si la modul in care acestea folosesc banii publici, au ridicat cota televiziunii Prahova TV, in ultimii doi ani, postul reusind sa atraga cel mai mare segment de telespectatori, la nivel judetean. De asemenea, emisiunea „Atitudine” s-a clasat pe primul loc in topul elaborat pe acest segment.
Primul studiu de audienta realizat profesionist pentru statiile locale de televiziune, in lunile mai si iunie 2011, de catre una dintre companiile de prestigiu in acest domeniu – Daedalus Millward Brown – a relevat ca Prahova TV este, fara indoiala, liderul de audienta la nivel judetean. Pe locurile urmatoare, dupa „aurul” obtinut de Prahova TV, se regasesc, in ordine, Alpha TV, Valea Prahovei TV si Wyl TV.
Potrivit rezultatelor studiului realizat de Daedalus Millward Brown, postul de televiziune Prahova TV este urmarit, intr-o singura zi, de circa 10.900 de prahoveni, cota de piata fiind de 8,2%, ceea ce inseamna ca acest procent din totalul telespectatorilor din intregul judet urmareste statia locala Prahova TV, zilnic. Saptamanal, audienta celui mai urmarit post de televiziune local depaseste 56.700 de persoane, cifra care reprezinta audienta extinsa (cati oameni din totalul celor care s-au uitat la televizor au vizionat postul respectiv cel putin o data in ultima saptamana).
Studiul a relevat si faptul ca 83,5% dintre ploiesteni receptioneaza canalul Prahova TV, iar dintre telespectatorii fideli acestui post 40,8% se incadreaza in categoria publicului cu venituri ridicate, iar mai mult de jumatate sunt persoane cu varste cuprinse intre 35 si 54 de ani.
Cel mai amplu studiu de acest gen dedicat televiziunilor locale, organizat de ARBOmedia si realizat de Daedalus Millward Brown, a analizat audienta a 21 de televiziuni locale in 49 de orase din Romania, pentru fiecare statie TV locala fiind intervievate, telefonic, cate 500 de persoane.