V. Stoica

Începute în vara anului trecut, lucrările pe cele două loturi aflate în derulare – Dumbrava-Mizil și Mizil-Pietroasele – ale sectorului Dumbrava-Buzău al autostrăzii A7, înaintează destul de greoi, dar ritmul pare mai bun decât cel de până acum.

Imaginile filmate cu drona și publicate pe canalul de YouTube RedWhistler (care urmărește îndeaproape ce se petrece pe șantierele autostrăzii A7) arată că pe lotul 1 Dumbrava – Mizil încă mai există zone nedecopertate, iar pe traseu mai sunt încă situri destinate descărcărilor arheologice. Pe acest prim lot trebuie realizate mai multe poduri care implică lucrări dificile, la fel și nodul de la Dumbrava, care face legătura cu autostrada București-Ploiești, unde lucrurile par că se mișcă mai dificil. Pe traseu, se lucrează la terasamente, la amenajarea terenului pe care va fi plantată perdeaua forestieră, dar și la poduri și pasaje (aflate încă în stadiu incipient), mai avansat către capătul spre Mizil.
Pe lotul 2 Mizil-Pietroasele lucrările sunt puțin mai avansate, cel puțin pe partea de terasamente.
Canalul de YouTube RedWhistler le oferă celor ce se abonează filmări periodice, îndeosebi de pe șantierele de construcție a Autostrăzii A7 (Ploiești – Buzău, Buzău – Focșani, Focșani – Bacău și Bacău – Pașcani), a Autostrăzii A0 (autostrada de centură a capitalei) și a altor proiecte de infrastructură din Sud-Estul țării. Scopul principal este de a monitoriza evoluția construcției proiectelor de infrastructură și de a aduce pe ecranele cât mai multor persoane, utilizatori ai infrastructurii din România, noutățile mult așteptate de aceștia de pe șantiere.