Direcţia de Sănătate Publică Prahova a anunţat care sunt numerele de telefon la care pot înregistra persoanele venite din ţările cu mai mult de 500 de cazuri de îmbolnăviri cu noul virus. Astfel, de luni până joi, în intervalul orar 8.30-16.30, şi vineri, între orele 8.30-14.00, se pot apela următoarele numere de telefon: 0244. 407.776; 0244.407.780; 0244.407.760; 0244.595.402. După orele de program, se poate apela la telefonul de permanenţă, la numărul 0745.633.707.

Fiscul local din Ploieşti lucrează cu publicul numai pentru eliberarea anumitor documente

N.D.

Serviciul Public de Finanțe Locale (SPFL) Ploieşti a făcut publice măsurile luate în vederea prevenirii răspândirii noului coronavirus, atât ca urmare a deciziei de prorogare a primului termen de plată a taxelor şi a impozitelor locale, cât şi a instituirii stării de urgență la nivel naţional. Astfel, toate plățile către bugetul local vor fi efectuate online. De asemenea, întrucât primul termen de plată a impozitelor datorate va fi prelungit, fiscul ploieştean a precizat că se poate plăti jumătate din cuantumul sumei datorate pe anul 2020 până la data de 30 iunie, fără a se calcula majorări de întârziere. Totodată, se va beneficia, în continuare, de bonificaţia de 10 % pentru plata integrală, cu anticipație a impozitelor datorate, până la 30 iunie. Pe de altă parte, s-a mai precizat că toate documentaţiile ce vizează declararea de terenuri, imobile, autoturisme vor fi depuse doar online. ”Termenul de declarare a bunurilor se va prelungi în mod corespunzător. Depunerea documentelor se va putea face, fără a fi pasibili de amendă, până la data de 30 iunie, chiar dacă se vor depăși cele treizeci de zile prevăzute în lege ca fiind obligatorii pentru declarare. Având în vedere că pentru toate bunurile dobândite în cursul anului impozitul se datorează începând cu dată de 1 ianuarie a anului următor, contribuabilii nu vor fi afectați de această decizie”, au anunţat reprezentanţii fiscului ploieştean. La sediile de pe Șoseaua Vestului și de pe Bulevardul Independenței , accesul publicului va fi restricționat, însă, pentru a nu fi perturbată în niciun fel activitatea, SPFL Ploieşti va desfășura activități de relații cu publicul, dar numai pentru lucrările în regim de urgență și pentru eliberarea certificatelor fiscale. Astfel, la sediul de pe str. Basarabi ( actuala casierie ), vor fi înfiinţate următoarele ghişee: • Ghișeul Auto, pentru următoarele operaţiuni: radieri auto, declarări auto în regim de urgență, eliberare certificate fiscale; • Ghișeu stabilire operaţiuni pentru persoane fizice, pentru: declarări în regim de urgență, scoateri din evidență în regim de urgență, eliberare certificate fiscal; • Ghișeu pentru persoane juridice, în vederea desfăşurării următoarelor activităţi: declarări în regim de urgență; scoateri din evidență în regim de urgență, eliberare certificate fiscal; * Ghișeu pentru amenzi și popriri, în vederea eliberării de documentații referitoare la amenzi, ridicări popriri, eliberare certificate fiscal; • Ghișeu registratură pentru eliberare certificate fiscal; • Ghișeu casierie pentru încasare taxe de urgență, încasare amenzi în termen de 15 zile. Programul de eliberare a documentelor mai sus menționate este următorul: pentru lucrările depuse până în ora 12, eliberarea documentului va fi făcută în intervalul orar 15-16.30 din ziua depunerii; pentru lucrările depuse după ora 12, eliberarea documentului va fi făcută începând cu ora 9.00 a zilei următoare depunerii. “Orice relație o puteți solicita la telefon, online, sau pe pagina de facebook. Având în vedere că este o situație nouă, fără a avea o experiență anterioară, ne cerem scuze pentru eventualele disfuncționalități și vă asigurăm că vom perfecționa în permanenţă procedurile de lucru în această perioadă. Vă reamintim modalitățile de plată online: Plata prin ghișeul unic al Sistemului Naţional Electronic de plată online cu Cardul Bancar GHIȘEUL.RO; Plata online cu telefonul în aplicația pentru terminale mobile disponibilă pentru sistemele Android -și IOS. Informații detaliate despre modalitatea de efectuare a acestor plăti sunt disponibile pe site-ul nostru www.spfl.ro – secțiunea <MODALITĂȚI DE PLATĂ>”, au menţionat reprezentanţii SPFL Prahova. În acest context, s-a reamintit faptul că pe adresele de email registratură@spfl.ro ; finantelocale@spfl.ro; pfcentru@spfl.ro; pfvest@spfl.ro; biroulauto@spfl.ro; pj@spfl.ro se pot depune declarații pentru stabilirea impozitelor pe clădiri, teren și mijloace de transport, cereri pentru eliberarea certificatelor fiscale. Toate cererile vor fi însoțite de documentele scanate precizate pe site-ul – www.spfl.ro, pentru fiecare tip de impozit în parte.

Centrele de relaţii cu clienţii ale Electrica Furnizare şi-au suspendat temporar activitatea

Şi Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, a decis să suspende temporar activitățile care presupun interacțiunea directă cu clienții. Astfel, toate centrele de relații cu clienții își vor suspenda temporar activitatea până pe data de 20 martie, cu posibilitatea de prelungire. În context, clienții și partenerii soocietăţii menţionate au fost rugaţi să utilizeze următoarele canale alternative de comunicare: * Portalul și aplicația mobilă MyElectrica (Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu societatea de la distanță, oferind utilizatorului acces la: factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum; evidenţa plăților la zi; * Linii telefonice dedicate – atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00); * Formular de contact online – Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, a fost pus la dispoziţie formularul de contact online https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/ ; * Pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail: clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro; * Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare. Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking sau virament bancar. Pentru mai multe detalii referitoare la plata facturilor, clienții sunt rugați să acceseze site-ul Electrica Furnizare: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/unde-se-plateste-factura/ .