Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Prahova a anunţat că, pe data de 7 august, începând cu ora 10:00, în sala de şedinţe de la etajul II al sediului său din Ploieşti, strada Aurel Vlaicu nr. 22, contribuabilii vor beneficia de răspunsuri la întrebările referitoare la: calendarul obligaţiilor fiscale declarative şi de plată aferente lunii august 2018, serviciile oferite de A.N.A.F.– Spaţiul Privat Virtual – noutăţi legislative, speţe întâlnite în practică privind impozitarea, precum şi informaţii cu privire la aplicarea H.G. nr. 807/2014 pentru instituirea unor scheme de ajutor de stat având ca obiectiv stimularea investiţiilor cu impact major în economie.
Contribuabilii interesaţi să participe la întâlnire se pot programa prin intermediul „Formularului de contact” de pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, accesând următorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/, selectând Categoria „Asistenţă în domeniul fiscal”, Subcategoria „Întâlniri cu contribuabilii”.