Unde pot sesiza faptul că un comerciant refuză eliberarea bonului fiscal?

„Mi s-a întâmplat să întâlnesc un comerciant care a refuzat eliberarea bonului fiscal pentru un produs pe care l-am achiziționat, cee ce este ilegal. Unde pot semnala astfel de situații?”
Marius Iordache, Câmpina


Pentru a sesiza astfel de situații, puteți apela numărul de telefon 0800 800 085, gratuit, 24 de ore din 24 – Serviciul TelVerde al Ministerului Finanţelor Publice. Acesta este destinat primirii apelurilor telefonice şi înregistrării sesizărilor privind refuzul de eliberare a bonurilor fiscale de către comercianți precum și pentru sesizarea actelor de corupţie înfăptuite de către funcţionari din cadrul Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiile subordonate. După ce veți suna, veți auzi mesajul: ” Aţi sunat la linia TelVerde a Ministerului Finanţelor Publice. Vă informăm că acest apel este înregistrat, iar continuarea acestuia reprezintă acceptul dumneavoastră. Pentru sesizări privind refuzul de eliberare a bonurilor fiscale apăsați tasta 1”. După alegerea acestei opțiuni apelantul va fi preluat, la orice oră, de către un operator al Direcției Generale Antifraudă Fiscală din cadrul Agenţiei Naționale de Administrare Fiscală. În cazul în care linia este ocupată veți fi rugat să așteptați până când unul dintre operatori va prelua apelul dumneavoastră.