Nu ştim ce va fi în viaţa Petrolului în câţiva ani, fotbalul nostru este atât de imprevizibil, chiar Petrolul oferind un astfel de exemplu (de la câştigătoarea Cupei, cu zeci de mii de oameni în tribune şi sute de mii pe străzi, în doar doi ani, la retrogradare şi desfiinţare)! Totuşi, „momentul” este foarte important de cele mai multe ori, iar specularea acestuia (în cazul echipei „fanion”, un „ajutor” de câteva miliarde de lei vechi, dat la timp de către cei de la Veolia) a adus o reclamă cum greu ar fi putut realiza şi plăti cineva!
Deja, fără a lua o decizie fotbalistică (vor veni momente grele, cu schimbări de jucători, antrenori, staff etc), reprezentantul celor de la Veolia, Mădălin – Jorj Mihailovici, a adunat o publicitate pozitivă incredibilă, doar în Gazeta Sporturilor, singurul ziar de specialitate din România, cotidian, având pagini mai multe de interviu decât au oameni care au investit zeci de ani în fotbal şi au cheltuit / investit/ pierdut (după noroc, inspiraţie, DNA etc) bani în fenomen!!!
Din punct de vedere al marketingului – nota 10! Fotbalul începe, cu adevărat, mai târziu!