Dragi cititori,

acest spatiu de pagina va apartine. Aici isi vor gasi loc punctele dumneavoastra de vedere in legatura cu ceea ce va framanta, va nemultumeste, va ingrijoreaza, ati dori schimbat sau credeti ca merita apreciat.

„As dori sa stiu daca este necesar sa imi schimb buletinul in cazul in care se modifica denumirea strazii pe care locuiesc. Daca da, care sunt documentele necesare pentru a realiza acest lucru ?”
Robert Ghinea, Breaza

* * *
Domnule Ghinea, in cazul schimbarii domiciliului, schimbarii denumirii strazii sau a numerotarii imobilelor este necesar sa va prezentati la Serviciul public comunitar local de evidenta a persoanelor, pentru a solicita eliberarea unui nou act de identitate.
Documentele necesare sunt urmatoarele: – cerere – formular tip pentru eliberarea actului de identitate; – actul de identitate si cartea de alegator, daca este cazul; – certificatul de nastere, original si copie; – certificatul de casatorie, daca este cazul, original si copie; – hotararea de divort, definitiva si irevocabila, dupa caz, original si copie; – certificatul de deces al sotului/sotiei decedat/decedate, in cazul sotului supravietuitor, original si copie; – certificatele de nastere ale copiilor cu varsta mai mica de 14 ani, original si copie; – documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original si copie; – chitanta reprezentand contravaloarea cartii de identitate; – timbru fiscal de 4 lei.
Daca solicitantul nu este proprietarul imobilului, este necesara declaratia scrisa a gazduitorului, aceasta se consemneaza pe cererea pentru eliberarea actului de identitate, in prezenta lucratorului de evidenta a persoanelor. In situatia in care gazduitorul nu se poate prezenta la serviciul de evidenta a persoanelor declaratia poate fi data la notarul public, la misiunea diplomatica sau oficiul consular al Romaniei din strainatate, ori in prezenta politistului de la postul de politie de care apartine.