ADPP are certificat de calitate

In urma obtinerii certificatului de documentare si implementare a sistemului de management al calitatii, din aceasta saptamana, Administratia Domeniului Public si Privat Ploiesti isi desfasoara activitatea in conformitate cu cerintele standardelor ISO 9002:2001. Ca urmare, acest lucru va face ca intreaga activitate a serviciilor care intra in competenta ADPP sa se deruleze respectandu-se politica privind calitatea, mai ales in ceea ce priveste rezolvarea eficienta a sesizarilor si a solicitarilor cetatenilor. Politica privind calitatea este stabilita de catre conducerea ADPP, in conformitate cu legislatia si normativele in vigoare.

44 politisti de proximitate

La nivelul Inspectoratului de Politie Judetean Prahova isi desfasoara activitatea 44 de politisti de proximitate. Cei mai multi – 25 activeaza in Ploiesti, 4 – in Campina, si 15 – in cadrul subunitatilor de politie orasenesti. Anul trecut, principala activitate a politistilor de proximitate a constat in actiuni care au vizat interventii operative pentru prevenirea si combaterea faptelor antisociale.

Apeluri mai putine la 112

Prahovenii au constientizat ca la numarul unic de urgenta trebuie apelat, cu adevarat, numai in cazuri de urgenta. Acest lucru este evidentiat si de compararea numarului apelurilor primite anul trecut cu cele din 2007. Concret, cifrele arata ca la nivelul judetului Prahova a scazut cu 37% numarul solicitarilor prin Serviciul National Unic Apeluri de Urgenta 112, de la 41.087 inregistrate in 2007, la 26.049 – consemnate anul trecut. In cazul a 88% dintre situatiile semnalate, reprezentantii politiei au intervenit in mai putin de zece minute, considerandu-se, astfel, ca s-a inregistrat o imbunatatire semnificativa a timpului de interventie, fata de anul 2007, cand doar in 62% dintre cazuri se intervenea in mai putin de 10 minute.