In cei 17 ani de existenta pe piata romaneasca, marca Peugeot a inregistrat o evolutie spectaculoasa, de la sub 200 de unitati vandute, in 1990, la 16.959 unitati – in 2007. Succesul se sprijina si pe faptul ca Eurial Invest – leaderul retelei Peugeot din Romania – dispune de o retea de 21 de concesionari, care acopera 42 de orase si realizeaza peste 40 la suta din volumul vanzarilor Peugeot pe tara. Pe 11 aprilie, Eurial Invest a inaugurat si la Ploiesti o asemenea concesiune, situata pe DN 1B, in zona KM 6, investitie care a costat peste 5 milioane euro. Amplasat pe un teren de 22.171 mp (din care suprafata construita ocupa 2.933 mp), modernul complex pune la dispozitia clientilor un showroom, un service cu dotare tehnica de ultima generatie, spatii destinate expunerii autovehiculelor de ocazie sau pentru comercializarea pieselor de schimb. Spatiul exterior cuprinde o zona destinata expunerii autovehiculelor stoc – in medie 150 de unitati – a celor de ocazie si a flotelor de test drive si de inlocuire. Fiecare potential client poate testa versiunile relevante din punctul de vedere al volumului de vanzari din gama de modele si motorizari oferite de Peugeot. Totodata, Eurial Invest Ploiesti (www.eurialploiesti.ro) ofera si servicii post-vanzare complete. Service-ul se intinde pe 891 mp, este dotat cu tehnologie si utilaje de ultima generatie si dispune de aparatura de diagnosticare si SDV-uri in conformitate cu standardele marcii, iar personalul beneficiaza de pregatirea tehnica asigurata de specialistii Automobiles Peugeot. Prin implementarea programelor Peugeot Rapide (serviciu post-vanzare care acopera interventii strict delimitate, care nu necesita programare) si Peugeot Assistance (serviciu de asistenta tehnica rutiera, disponibil non-stop), se tinde la eficientizarea operatiunilor de service. Cum se vede, atat in planul tehnologiei, cat si in cel al stilului, Peugeot a gasit solutiile pentru a veni in intampinarea asteptarilor tuturor clientilor sai.
(P)
D. CONSTANTIN