N.Dumitrescu

Având în vedere măsurile care au fost luate pentru prevenirea, evitarea, limitarea şi răspândirea noului coronavirus, rând pe rând, şi în Prahova, instituţiile publice au anunţat că suspendă activitatea directă cu publicul. Astfel, în majoritatea dintre cazuri, comunicarea cu cetăţenii, până la sfârşitul lunii în curs, se va realiza doar online sau telefonic.
v Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Munca Prahova a decis să suspende, până la data de 31 martie, activitatea de audiențe la sediul instituției, dar și la punctele de lucru, cu posibilitatea ca, după această dată, să se ia noi decizii, în funcție de evoluția situației. Pentru ca activitatea cu publicul să nu aibă de suferit, în contextul în care s-a hotarat ca aceasta să se desfășoare cu precădere prin telefon, poștă şi/sau poștă electronică, datele de contact la care se pot solicita informaţii sunt: * Agenţia locală Ploieşti – Ana Maria Tudor : anamaria.tudor@ph.anofm.ro, 0244-571.390; Cristina Toma: cristina.toma@ph.anofm.ro, 0244-571.390; *Punct de lucru Mizil – Daniela Lambă : daniela.lamba@ph.anofm.ro, 0244-571.555; *Punct de lucru Vălenii de Munte – Viorel Miclea : viorel.miclea@ph.anofm.ro, 0244.280.339;*Agenţia locală Câmpina– Valentin Goran : valentin.goran@phl.anofm.ro, 0244-376.001, 0729.830.429; * Punct de lucru Sinaia- Ani Sanda: sanda.ani@phl.anofm.ro, 0735.786.220; * Relaţii cu angajatorii – Cătălin Dumitraşcu: catalin.dumitrascu@ph.anofm.ro, 0244-571.444; *EURES (FORMULARE EUROPENE)– Cristina Opriţa: ajofm@ph.anofm.ro, Tel:0244-577.380, tasta 6; * Centrul de Formare Profesională- e-mail: luminita.minca@phl.anofm.ro, telefon 0244-587.129. Cetățenii care doresc să obțină informații, să depună documente sau să sesizeze diferite aspecte din sfera de competență a AJOFM Prahova pot să sune la numărul 0244.577.380 sau pot transmite pe e-mail, la adresa ajofm@ph.anofm.ro.
v Şi Serviciul Public Local Comunitar de Evidenţă a Persoanelor (SPLCEP) Ploieşti a anunţat că depunerea actelor pentru obţinerea cărţii de identitate se va face doar în baza programărilor online, având în vedere faptul că are implementată platforma de programare electronică online pentru preschimbarea acestora şi poate fi accesată de la adresa: https://www.ploiesti.ro/SPCLEP/ modulul : PROGRAMARE ONLINE EVIDENŢA PERSOANELOR sau direct https://ploiesti.agentiawebmagnat.ro/programare-carte-identitate.html ). De asemenea, şi taxele necesare pentru eliberarea cărţilor de identitate se pot achita online, direct în contul instituţiei. Totodată, s-a hotărât limitarea accesului persoanelor în sediul S.P.L.C.E.P. Ploieşti, în afara angajaţilor, până la o dată ce va fi anunțată public. Persoanele care doresc să depună documente (petiții, scrisori, comunicări, adrese etc) sau solicită accesul la anumite informații/documente se vor adresa prin corespondenţa poștală a instituţiei, la adresa Bd. Independenţei nr.10, cod poştal 100 028, electronic, la adresa de e-mail: spclep@ploiesti.ro sau telefonic, la nr. 0344 078 313.
v Poliția Locală Ploiești a făcut publică informaţia potrivit căreia activitatea cu publicul se desfășoară cu precădere telefonic și în mediul online. În acest sens, pentru transmiterea sesizărilor telefonice poate fi apelat numărul de telefon 0244/954 al Dispeceratului instituției, iar cererile/petițiile scrise pot fi transmise la numărul de fax 0244/594.227 sau pe adresa de e-mail: relatiipubliceplp@yahoo.com.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentEvenimente
Articolul următorJudecată amânată