Dragi cititori,

acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc punctele dumneavoastră de vedere în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.

În cât timp se soluţionează un deranjament telefonic ?

,,Prin intermediul ziarului dv., ziar care a răspuns cu promptitudine de câte ori am apelat, aş dori un răspuns de la Romtelecom şi anume în cât timp se soluţionează un deranjament telefonic? Din data de 26 aprilie 2013, numărul de telefon înregistrat pe numele Tudor Steliana din comuna Bătrâni, jud.Prahova, este deranjat (nu are ton). De aceea am dat telefon la deranjamente şi mi s-a spus că se rezolvă, dar nici până azi nu s-a soluţionat. A trecut 1 Mai, a trecut şi Paştele, cât mai durează până se rezolvă ? De câte ori am sunat, am rugat să se rezolve problema cu acest număr de telefon, deoarece este singura modalitate de a ţine legătura cu persoana respectivă, din motive de sănătate şi de vârstă.’’
Eufrosina V., Ploieşti
* * *
Doamnă Eufrosina V., problema semnalată de dumneavoastră am transmis-o, mai departe, către reprezentanţii Romtelecom, iar aceştia ne-au dat următorul răspuns: ,,În situaţia semnalată ne-am confruntat cu mai multe defecţiuni consecutive ale serviciului, inclusiv ruperea unor cabluri din motive independente de companie, ceea ce a dus la depăşirea timpului mediu de remediere de mai puţin de 30 de ore. Serviciul abonatului a fost complet remediat, fiind la acest moment funcţional. Romtelecom îşi cere scuze pentru neplăcerile produse. Abonatului i se va rambursa valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cotă fracţionară, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare.’’