Avand in vedere apropierea deschiderii anului scolar, domnul Marius-Gabriel Sersea, prefectul judetului Prahova, a emis urmatorul ordin:
INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL PRAHOVA
ORDIN
privind constituirea Comisiei mixte pentru verificarea stadiului de pregatire al unitatilor de invatamant pentru desfasurarea in bune conditii a anului scolar 2013-2014
Avand in vedere:
•Prevederile art.6, alin.1, pct.1, lit.b) din Hotararea Guvernului Romaniei nr.460/2006 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr.340/2004(r1) privind prefectul si institutia prefectului;
•Planul de control privind verificarea stadiului de pregatire al unitatilor de invatamant pentru desfasurarea in bune conditii a anului scolar 2013-2014, emis de catre Inspectoratul Scolar Judetean Prahova si inregistrat la Institutia Prefectului cu nr. 12015/2013;
In temeiul prevederilor art.26 din Legea nr.340/2004 (r1), privind prefectul si institutia prefectului, precum si a Hotararii Guvernului nr.438/2012;
Prefectul judetului Prahova,
emite urmatorul
O R D I N:
Art.1 Se constituie Comisia mixta pentru verificarea stadiului de pregatire al unitatilor de invatamant pentru desfasurarea in bune conditii a anului scolar 2013-2014, in urmatoarea componenta:
•Un reprezentant al Inspectoratului Scolar Judetean Prahova
•Un reprezentant al Directiei de Sanatate Publica Prahova
•Un reprezentant al Directiei Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
Art.2 In perioada 26 august – 6 septembrie 2013, Comisia mixta va efectua verificari, potrivit propriilor competente si in acord cu Planul de control privind verificarea stadiului de pregatire al unitatilor de invatamant pentru desfasurarea in bune conditii a anului scolar 2013-2014, emis de catre Inspectoratul Scolar Judetean Prahova si inregistrat cu nr. 12015/2013.
Art.3 Integratorul rezultatelor controalelor este Inspectoratului Scolar Judetean Prahova care va intocmi un raport cu privire la verificarile efectuate, pe care il va prezenta Prefectului Judetului Prahova, pana in data de 11 septembrie 2013.
Art.4 Prezentul ordin va fi adus la cunostinta membrilor Comisiei, de catre Compartimentul Monitorizarea Serviciilor Publice Deconcentrate si de Utilitati Publice din cadrul Institutiei Prefectului – Judetul Prahova.