Doriti sa contactati, telefonic, pe cineva din Primaria municipiului Campina ? Ei bine, s-ar putea sa va tociti nervii si sa „inrositi” telefonul pana veti putea izbuti asta. De ce ? Pentru ca treaba a fost gandita prost, astfel in loc ca automatizarea sa faciliteze contactul intre administratia locala si cetateni, in fapt il zadarniceste. Daca incerci sa suni la numarul de centrala afisat de Primarie in toate adresele oficiale – 336.134 – iti va raspunde, de pe o banda inregistrata, o voce barbateasca impersonala, enervanta chiar: „Ati sunat la Primaria municipiului Campina. Pentru Secretariat formati 0, pentru Directia Economica formati 1, pentru Starea Civila formati 2, pentru Asistenta Sociala… Pentru alt birou formati interiorul dorit.” E clar. Daca nu o cautati pe doamna secretara sau pe altcinva de la respectivele servicii, trebuie sa formati direct interiorul. Pai interioarele nu le stiu decat cunostintele domniilor lor, functionarilor publici, cu care se pot conversa si acasa ori in afara programului. Cetateanul care doreste o informatie nu are habar la ce interior da de X sau Y. Atunci, ce poate face ? Formeaza la plesneala un numar. Iar acolo il poate gasi pe unul care stie sa il indrume sau nu, ori n-are chef. Daca are noroc sa stie, este nevoit sa formeze inca o data. Apoi inca o data, si tot asa, pana se lasa pagubas.
D.DIMACHE