Administratorii de bloc ar putea avea noi atribuţii în afara celor existente deja, potrivit unui proiect de modificare a Legii privind funcţionarea asociaţiilor de proprietari, care în prezent se află în dezbatere la Camera Deputaţilor. Mai exact, conform proiectului menţionat, administratorii ar trebui să informeze periodic proprietarii în privinţa cheltuielilor pe care asociaţia le face, precum şi a veniturilor pe care le încasează, şi să îşi asume răspunderea în acest sens. De asemenea, potrivit aceluiaşi document, tot administratorii ar putea avea obligaţia de a informa trimestrial, în scris sau prin poştă electronică, proprietarii membri ai asociaţiei de poprietari cu privire la situaţia financiară, cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de poprietari, sub semnătură proprie şi contrasemnată de preşedintele şi de cenzorul asociaţiei de proprietari. În acest caz, Camera Deputaţilor reprezintă for decizional. Ca urmare dacă va aproba proiectul, acesta va fi trimis preşedintelui pentru promulgare, iar apoi ar urma să fie publicat în Monitorul Oficial, pentru a putea intra în vigoare.
Faţă de acest proiect, Liga Asociaţiilor de Proprietari Habitat – din care face parte şi Uniunea Asociaţiilor de Proprietari Ploieşti – a trimis recent o scrisoare deschisă Camerei Deputaţilor, prin care a solicitat de urgenţă respingerea acestuia, considerând că ,,mai degrabă ar afecta cetăţenii’’.

Mai multe amanunte in editia tiparita de maine a Ziarului Prahova.