Circulaţia feroviară la nivel naţional se desfăşoară în condiţii de iarnă, însă, în jumătatea de sud a ţării, o serie de trenuri au fost anulate din cauza condiţiilor meteo dificile, iar altele sunt tractate cu locomotive Diesel şi circulă cu limitare de viteză, acestea urmând să înregistreze întârzieri semnificative la sosirea în staţiile de destinaţie.

Din cauza ninsorii viscolite se circulă în continuare cu limitare de viteză de 50 de km/oră pe tronsoanele Bucureşti – Ploieşti, Bucureşti – Feteşti şi Făurei – Ţăndărei, între staţiile Dudeşti – Spicu, iar pe secţiile de circulaţie Bucureşti Băneasa – Lehliu – Feteşti, Făurei – Urziceni, Ploieşti – Adjud, Barboşi -Tecuci – Mărăşeşti şi Slobozia – Ciulniţa – Călăraşi, trenurile sunt tractate cu locomotive Diesel, potrivit unui comunicat emis de CFR Călători.

Linia CF Ploieşti – Urziceni este închisă din cauza viscolului şi a sulurilor de zăpadă care depăşesc un metru.

Echipele de intervenţie desfăşoară operaţiuni de tăiere a copacilor şi remedierea defecţiunilor survenite la linia de contact între staţiile Valea Largă şi Comarnic, unde în cursul nopţii mai mulţi copaci s-au prăbuşit de pe versant în gabaritul căii ferate pe ambele fire de circulaţie, în momentul prăbuşirii fiind ruptă şi linia de contact.