Pentru a răspunde mai bine cerințelor venite din partea ploieștenilor și în vederea asigurării unui acces mai ușor la soluționarea cererilor, s-a decis extinderea programului de lucru cu publicul în cadrul direcțiilor și serviciilor din Primăria Ploiești. Concret, la Registratură, activitatea cu publicul este următoarea: Luni, Marți, Joi, Vineri: orele 09:00 – 13:00; Miercuri: orele 09:00 – 13:00 și 16:00 – 18:00; Serviciul Relația cu asociațiile de proprietari și control energetic: Luni, Marți, Joi: orele 08:30 – 16:30; Miercuri: orele 08:30 – 18:00; Vineri: orele 08:30 – 13:30; Direcția de Gestiune Patrimoniu: Luni: orele 09:00 – 13:00; Miercuri: orele 15:00 – 18:00; Joi: orele 12:00 – 16:00; Vineri: orele 09:00 – 13:00; Serviciul Autorizare Agenți Economici: Luni: orele 09:00 – 13:30; Miercuri: orele 15:30 – 18:00; Joi: orele 09:00 – 13:30; Vineri: orele 09:00 – 12:30 (cu preponderență eliberare documente); Direcția de Urbanism: Luni, Marți, Joi: orele 09:30 – 12:00 și 14:00 – 16:00; Miercuri: orele 09:30 – 12:00 și 16:00 – 18:00; Vineri: orele 09:30 – 12:00; Direcția Tehnic – Investiții (Serviciul Mobilitate și Trafic Urban): Luni, Marți, Joi: orele 08:00 – 16:30; Miercuri: orele 08:00 – 18:00; Vineri: orele 08:00 – 14:00; Serviciul Autorizare Taxi: Luni, Marți, Joi, Vineri: orele 09:00 – 12:00; Miercuri: orele 13:00 – 16:00.
Acasă Administratia locala Program extins de lucru cu publicul în cadrul direcțiilor și serviciilor din...