Numărul de tranzacţii online a crescut cu 25% faţă de perioada similară anterioară în perioada 1 Mai 2015 –
30 aprilie 2016, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor companiei de performance marketing „2Parale“. Românii au făcut aproximativ 550.000 de tranzacţii online în valoare de 127 milioane de lei. Printre categoriile care vând online cel mai bine se numără IT&C-ul, cu Samsung, Philips şi Acer ca brandurile cele mai cumpărate în perioada menţionată.
Una dintre categoriile lider în ceea ce priveşte tranzacţiile online generate prin intermediul „2Parale“ în ultimele 12 luni a fost IT&C-ul. În perioada mai 2015 – aprilie 2016, a fost înregistrat un total de 42.000 de vânzări online în valoare de peste 30 milioane lei.
Topul brandurilor care au generat cele mai multe vânzări online în ultimele 12 luni este reprezentat de nume ca: Samsung (6.000 de unităţi vândute), Philips (3.600 de unităţi vândute), Acer (1.900 de unităţi vândute), Asus (1.800 de unităţi vândute), Apple (1.100 de unităţi vândute) şi Lenovo (peste 1.000 de unităţi vândute).
O altă categorie de produse care a performat în e-commerce în ultimele 12 luni a fost cea de fashion & beauty. Aceasta a generat peste 140.000 de vânzări online în valoare de aproximativ 29 milioane de lei.
Cele mai vândute produse online prin intermediul „2Parale“ au fost rochiile (peste 31.000 de bucăţi) şi pantofii (peste 12.000 de bucăţi).
Reţeaua menţionată este formată din peste 47.000 de afiliaţi care promovează online produse şi servicii ale unor branduri sau companii cum ar fi: Elefant.ro, Vola, Orange, Vodafone, Telekom, evoMAG, Avon, Provident, CEL.ro, Germanos, answear.ro, Zoot.
Marketingul afiliat este o formă de marketing bazat exclusiv pe performanţă, unde o comunitate de afiliaţi promovează produsele şi/ sau serviciile unui advertiser şi sunt recompensaţi financiar prin comisioane doar pentru vânzările finalizate sau lead-urile valide.