Ca urmare a finalizării punerii în aplicare a noului sistem informatic la nivelul companiei, Electrica Furnizare a venit, joi, cu o serie de clarificări menite, așa cum s-a precizat într-un comunicat de presă, să contribuie la ”familiarizarea clienților cu noutățile apărute în relația cu furnizorul”. Astfel, în ceea ce privește facturile aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic, reprezentanții companiei au ținut să precizeze: ”Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora. Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie”. Menționându-se faptul că modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop), cei de la Electrica Furnizare au mai precizat că a extins, începând din data de 26 februarie, până pe data de 1 Martie a.c., inclusiv, programul de lucru în mai multe centre cu clienții ale companiei, astfel încât persoanele interesate să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul. Punctele cu program extins în intervalul orar 08:00-18:00 din județul Prahova sunt: la Ploiești – Str. Gheorghe Doja, nr. 37-39; Câmpina – Bd. Culturii, nr. 33; Boldeşti Scăieni – Str. Intrarea Pieței, nr. 1. ”Măsura menționată a fost adoptată din grijă pentru clienții companiei și poate fi prelungită în funcție de cerințele acestora. În plus, pentru a evita timpii de așteptare în punctele de prezență, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților un sistem online prin care își pot planifica din timp vizita, platforma fiind disponibilă prin intermediul https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/. Totodată, clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil prin intermediul : https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/. De precizat și că implementarea noului sistem informatic a generat o serie de modificări cu privire la elementele de identificare alocate clienților companiei, iar detalii despre noile elemente de identificare pot fi consultate prin intermediul: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2024/noutati-in-gestionarea-relatiei-cu-furnizorul-tau-de-energie/. ”, au mai precizat cei de la Electrica Furnizare.