Autoritatea Națională pentru Turism (ANT) va cheltui 221.995 lei, echivalentul a 49.999 de euro, pentru amenajarea și decorarea standului României la târgul de turism IMEX Frankfurt, Germania, care se desfășoară în perioada 19-21 aprilie 2016. ANT alocă 217.560 lei, echivalentul a aproape 50.000 de euro, pentru amenajarea spațiului expozițional, 1.771 lei, echivalentul a 399 euro, pentru execuția materialelor de promovare și 2.664 lei, echivalentul a 600 euro, pentru cheltuieli de protocol, conform datelor postate pe site-ul instituției. Standul României va avea, conform caietului de sarcini, o suprafață de 63 mp pe care vor fi amenajate un infodesk principal pentru ANT și alte 19 pentru subexpozanți. Pentru că târgul de turism IMEX Frankfurt este un eveniment de tip MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions), ANT vrea ca standul României să fie modern, iar “materialele și obiectele promoționale trebuie să aibă un design elegant, plăcut, atractiv și să scoată în evidență identitatea vizuală a destinației”.