Electrica Furnizare, compania de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale din cadrul Grupului Electrica, aduce la cunoștința clienților săi redeschiderea, începând de ieri, a centrelor de relații cu clienții, inclusiv a casieriilor proprii, din arealul Transilvania Sud, Transilvania Nord și Muntenia Nord.
Au fost adoptate măsuri menite să asigure desfășurarea activității în condiții de siguranță, cetățenii fiind rugați să adopte un comportament responsabil și să respecte regulile și îndrumările personalului instruit cu privire la măsurile de distanțare fizică și interacțiune cu clienții.
De asemenea, compania le reamintește clienților că pot utiliza în continuare canalele alternative de comunicare, respectiv portalul și aplicația mobilă MyElectrica, contul de client MyElectrica făcând posibilă gestionarea relației cu compania de la distanță, oferind utilizatorului acces la factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum;evidența plăților la zi.
De asemenea, atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.