CEC Bank va emite în mod gratuit carduri de debit pentru clienţii care îşi ridicau pensiile în numerar de la ghişeele băncii şi va asigura trimiterea acestora, fără costuri, la adresa de domiciliu a clienţilor, ca excepţie de la practica standard care prevede ridicarea cardurilor din unităţi, potrivit unui comunicat preluat de Agerpres.
Cardurile vor fi trimise prin intermediul Poştei Române, în baza unui acord comercial încheiat între cele două entităţi şi vor fi eliberate numai titularului, în baza documentului de identitate.
De asemenea, până la sfârşitul acestui an, banca nu va percepe comisioane de administrare lunare pentru aceste carduri. După expirarea acestei perioade, clienţii pot opta pentru utilizarea în continuare a cardurilor pentru încasarea pensiilor, cu un comision de 1,5 lei lunar (redus cu 50% faţă de comisionul standard lunar de administrare a cardului), sau pot opta pentru închiderea cardului.
Clienţii CEC Bank din comunele şi oraşele mici, unde nu există unităţi sau ATM-uri CEC Bank îşi pot primi pensiile în numerar acasă, pe durata stării de urgenţă. Şi acest serviciu va fi asigurat de către CEC Bank în parteneriat cu Poşta Română, prin serviciul e-mandat. Clienţii vor beneficia de încasarea pensiilor acasă, în mod gratuit, fără niciun fel de comisioane. Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesară înregistrarea unei solicitări şi verificarea identităţii prin linia TelVerde a Băncii (0800.800.848).
De asemenea, banca va asigura plata rapidă a pensiilor în conturile clienţilor, demarând transferurile imediat după încasarea sumelor aferente de la Casele Judeţene de Pensii.
În zilele de plată a pensiilor, la nivelul întregii reţele de unităţi teritoriale, clienţii în vârstă de peste 60 de ani vor avea prioritate la realizarea operaţiunilor bancare atât la ghişee, cât şi la ATM-uri, de la începerea programului şi până la ora 11:00 AM, conform prevederilor Ordonanţei Militare 10/2020.