N. D.

Primăria Ploiești a anunțat că, în vederea reducerii numărului de înbolnăviri cu noul virus, activitatea tuturor serviciilor aflate în relație cu publicul a suferit modificări – fiind practic online – inclusiv programul zilnic al funcționarilor urmând să se desfășoare după noi reguli. Astfel, până la încetarea stării de urgență decretată la nivel național, program cu publicul, la Registratura Primariei municipiului Ploiești, va fi doar două zile pe săptămână, respectiv în ziua de luni, în intervalul orar 9.00-13.00, pentru depunerea de documente, și în ziua de joi, între orele 9.00-13.00, pentru eliberarea de documente. Totodată, solicitările, petiţiile, reclamaţiile se vor putea transmite on-line, la următoarele adrese de e-mail:registratura@ploiesti.ro; dir.urbanism@ploiesti.ro; comunicare@ploiesti.ro. Pentru problemele care vizează alte domenii de activitate ale Primăriei Ploieşti, sesizările se vor putea transmite la adresele de e-mail afişate pe site la adresa https://www.ploiesti.ro/structura.php. Persoanele care nu au acces la o adresă de e-mail vor putea transmite sesizările, petiţiile,reclamaţiile şi prin poştă, la adresa: Primăria Ploieşti, Piaţa Eroilor nr. 1 A. De asemenea, având în vedere că și programul de audiențe a fost suspendat, sesizările se vor putea adresa și telefonic, la următoarele numere: 0244/516699 – Centrală Primărie; 0244/984 – Dispecerat Primărie.
”Încurajăm ploieștenii să obțină informații doar din surse sigure, verificate, asigurându-i, totodată, de sprijinul constant al Primăriei Ploiești astfel încât, împreună, să putem depăși cu bine această perioadă. Astfel, pentru informarea persoanelor venite în România din zonele de risc, publicate pe site-ul Institutului Național de Sănătate Publică România (INSP – izolare la domiciliu), sunt puse la dispoziție, de luni până joi, în intervalul orar 08.30 -16.30 și vineri, în intervalul orar 08.30 -14.00, următoarele numere de telefon: 0244/407 776, 0244/407 780, 0244/407 760, 0244/595 402.
Informații suplimentare despre noul coronavirus pot fi obținute și la telverde 0800 800 358”, se arată într-un comunicat al Primăriei Ploiești.
Nu în ultimul rând, municipalitatea a mai anunțat că s-a dispus și posibilitatea activității la domiciliu pentru o parte din personalul Primăriei Ploiești, ca măsură de protecție suplimentară a angajaților, pe o perioadă de 30 de zile, începând cu data de 18.03.2020. Decizia a fost luată având în vedere faptul că, potrivit noilor reglementări ,,Instituțiile și autoritățile publice centrale și locale, autoritățile administrative autonome, regiile autonome, societățile și companiile naționale și societățile la care statul ori o unitate administrativ – teritorială este acționar unic sau majoritar, societățile cu capital privat, introduc, acolo unde este posibil, pe perioada stării de urgență, munca la domiciliu sau în regim de telemuncă, prin act unilateral al angajatorului’’.