În contextul măsurilor de prevenire a răspândirii COVID-19, societatea HIDRO PRAHOVA SA dă asigurări clienților pe care îi deservește, precum și autorităților locale din localitățile aflate în aria de operare, că este pregătită să asigure continuitatea alimentării cu apă potabilă.

“Societatea HIDRO PRAHOVA SA a adoptat un plan de măsuri speciale pentru buna desfășurare a operațiunilor și asigurarea continuității în alimentarea cu apă potabilă. Îi asigurăm pe clienții noștri că respectăm toate recomandările autorităților în vederea limitării răspândirii coronavirusului și acționăm în mod responsabil în acest sens. Alături de autoritățile locale, vom continua să facem demersurile necesare pentru a limita orice riscuri potențiale, fiind pregătiți totodată să răspundem solicitărilor, într-un timp cât mai scurt. În același timp, îi rugăm pe clienții noștri să ne informeze în legătură cu eventualele situații speciale, de autoizolare sau carantină, atunci când solicită intervenția echipelor noastre”, a declarat directorul general al societății HIDRO PRAHOVA SA, Adrian Semcu.

 

Dispeceratul HIDROPRAHOVA rămâne în continuare operațional non-stop, la numerele de telefon 0724-299.614 și 0244-700.840.

 

În cazul în care echipele societății HIDRO PRAHOVA SA sunt solicitate să se deplaseze la domiciliul unui abonat aflat în autoizolare, vor fi respectate următoarele proceduri, conform recomandărilor Grupului de Analiză constituit la nivelul Ministerului Afacerilor Interne:

 

  • Înainte de intrarea în locuință, echipele societății HIDRO PRAHOVA vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;
  • În timpul efectuării intervenției, echipele societății HIDRO PRAHOVA vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m.
  • Echipele HIDRO PRAHOVA vor fi echipate corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și vor fi dotate cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare.

 

Societatea HIDRO PRAHOVA reamintește abonaților că au la dispoziție proceduri prin care pot efectua online mai multe tipuri de operațiuni:

  • Prin intermerdiul platformei https://www.client-hph.ro/ :

             –  Vizualizarea detaliilor despre factură și consum;

             – Transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite și la numărul de telefon 0800.800.820 – gratuit în rețeaua Telekom, 0244.522.820 – tarif normal în orice rețea, pe baza codului de autocitire regăsit pe factură), între 25 și 30/31 (ultima zi) a fiecarei luni;

             –   Informare asupra situației plăților efectuate;

  • Plata online a facturilor prin Internet/Phone Banking, la BCR (Banca Comercială Română).

 

Detalii suplimentare pot fi obținute pe website-ul www.hidroprahova.ro, la secțiunea Relații cu clienții”.