Bogdan Chitic

Platforma Ploieşti Basketball continuă să se dezvolte şi în debutul noului sezon competiţional nu doar pe plan sportiv, ci şi în cel al imaginii, prin proiectarea unor evenimente supriză care să-i aducă mai aproape de fenomenul baschetbalistic pe fanii ploieşteni. După ce, la jumătatea lunii octombrie, managerii proiectului au anunţat realizarea de materiale promoţionale cu însemnele clubului, sute de pixuri, căni şi stickere de diferite dimensiuni, pentru laptop şi pentru maşină, aşteptându-i pe cei mai buni sportivi ai fiecărei grupe de baby şi minibaschet, acum a venit rândul unor parteneriate să prindă viaţă în cadrul programului.
Cea dintâi colaborare, desfăşurată cu sprijinul Cofetăriei „Ana State”, a dus la crearea primei prăjituri a unui club de baschet din România, ce va fi lansată oficial, astăzi, la punctul propriu de desfacere, situat pe strada Constantin Doborogeanu Gherea, nr. 15 (vis-a-vis de Hotel Prahova). Cu această ocazie, Cofetăria „Ana State” pune la bătaie, prin intermediul unei tombole, 5 brăţări fitness pentru fanii care-i vor trece primii pragul.
Pentru a intra în concurs, tot ceea ce trebuie să faci este să vii la cofetărie pentru a-ţi comanda o prăjitură Ploieşti Basketball, la preţul de 6 lei, după care completezi talonul cu numele şi numărul de telefon şi urmăreşti pagina de facebook a clubului pentru a vedea dacă ai câştigat. Banii rezultaţi din vânzarea de prăjituri Ploieşti Basketball, de astăzi, vor fi donaţi pentru a închiria Sala Sporturilor Olimpia pentru câteva cursuri gratuite pe care antrenorii din cadrul programului le vor desfăşura în faţa elevilor unei şcoli din Ploieşti ce nu beneficiază de o sală de sport.
Un gigant francez, alături de echipa de minibaschet
De departe cea mai importantă lovitură de imagine anunţată de managerii Ploieşti Basketball este cea a semnării unui parteneriat cu reprezentanţii celei mai mari reţele de supermarketuri de pe continent. Carrefour, retailerul numărul 1 din Europa şi al doilea cel mai mare din lume, intră, de la începutul lunii noiembrie, în contact cu Ploieşti Basketball. Gigantul francez, cu numeroase puncte de desfacere în judeţul Prahova, vine alături de cel mai performant program sportiv din oraş, urmând să se implice în susţinerea echipei „minibaschet 1”, care, cu ocazia acestei colaborări, va juca sub titulatura de Carrefour Ploieşti Basketball 1.
Pentru o şcoală de baschet dedicată segmentului juvenil şi creşterii copiilor şi juniorilor în drumul către performanţă, Ploieşti Basketball face primii paşi mai mult decât promiţători în planul imaginii, fiind de aşteptat ca, în perioada imediat următoare, şefii clubului să continue, pe aceeaşi linie, strategia proprie de marketing, prin atragerea de noi sponsori şi parteneri.