F. T.
Începând de ieri și până în data de 31 octombrie, programul cu publicul al “Arhivei” de la Secția a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal din cadrul Tribunalului Prahova (Ploiești, strada Piața Victoriei nr. 10) este suspendat, din cauza mutării sediului instanței în noua locație – la centrul comercial Winmarkt (Omnia).
De asemenea, după cum se precizează într-un comunicat al Tribunalului Prahova, de astăzi și tot până la sfârșitul lunii, este suspendată și activitatea Registraturii, astfel că toate acțiunile și cererile de competența acestei secții judiciare pot fi depuse, personal, la Registratura care funcționează în sediul actual al instanței prahovene, din Ploiești, strada Văleni nr. 44, în intervalul orar 9- 13.
Totodată, reprezentanții instanței prahovene mai precizează că acțiunile și cererile pot fi transmise, până la sfârșitul lunii octombrie, și prin fax, la numărul 0244/523.265, sau prin e- mail, la adresele tb-prahova–reg@just.ro ori tr-ph-contencios @just.ro.
Reamintim că personalul Secției a II-a Civilă Contencios Administrativ şi Fiscal din cadrul Tribunalului Prahova, care a funcționat până în prezent în Ploiești, Piața Victoriei nr. 10, își va desfășura activitatea, începând cu data de 1 noiembrie a.c., în incinta complexului comercial Winmarkt (Omnia), la etajul III.
Procedura de închiriere a noului spațiu a început în primăvara acestui an, dat fiind faptul că vechiul sediu din Piața Victoriei prezintă un grad seismic ridicat și necesită renovare. În stabilirea societății câștigătoare au fost luate în considerare mai multe criterii, unul dintre acestea fiind prețul. Astfel, la noul sediu, Tribunalul Prahova va plăti, lunar, o chirie de 5,8 euro pe metru pătrat.