Simona Halep e în topul parteneriatelor realizate de Nike cu protagoniştii din lumea tenisului. Cei de la baseline.tennis.com au realizat clasamentul, iar românca e depăşită doar de Serena Williams şi legendarul Pete Sampras, potrivit Mediafax
Simona Halep primeşte 1.7 milioane de dolari anual din partea gigantului american, de cinci ori mai puţin ca Naomi Osaka, în prezent numărul unu mondial şi sportiva care a ţinut capul de afiş zilele acestea după ce a renunţat la Adidas şi a semnat cu Nike. Dar, într-un clasament al celor mai profitabile afaceri ale companiei de peste Ocean conduce Serena Williams, Pete Sampras şi Simona e pe locul trei.
„După ce parteneriatul de durată cu Adidas a luat sfârşit, Halep a început 2018 fără un sponsor de echipament. Demonstrând că hainele nu definesc jucătoarele, a câştigat primul turneu al anului de la Shenzhen şi a ajuns în finala de la Australian Open. Nike a intrat în scenă imediat după şi a fost tocmai la fix, înainte ca Simona să câştige primul său Grand Slam la Roland Garros”, se arată pe baseline.tennis.com.
Totuşi, Serena Williams ia 13 milioane de dolari din partea Nike, top cinci fiind încheiat de Sloane Stephens şi Jim Courier. ”
Sunt mândră să devin membră a familiei Nike şi încântată să mă implic în tot ceea ce Nike are de oferit. Nike are o istorie legendară şi abia aştept să fiu parte a acestor momente în anii mulţi care vor veni”, a declarat Osaka, cea care i-a refuzat pe cei de la Uniqlo pentru a-şi lega cariera de gigantul american de pe piaţa de echipament sportiv. Mutarea s-a realizat la data de 5 aprilie.