Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române (TAROM) anunţă că a lansat Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziţionează bilete de pe site-ul companiei. Clienţii TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar şi 90 de zile, iar prin noul serviciu de autofacturare disponibil on-line factura este emisă instant, fără timp de aşteptare pentru clienţi.
„Strategia de redresare a Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene
Române TAROM S.A implică retehnologizarea şi informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii. Autofacturarea este doar un exemplu care vine să completeze un set de soluţii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relaţie prietenoasă cu clienţii noştri. O atitudine deschisă şi corectă a companiei se va concretiza în consolidarea capitalului financiar şi de încredere al TAROM”, transmite compania într-un comunicat de presă.