Clubul de volei Tricolorul LMV Ploieşti anunţa, la început de an, în faţa reprezentanţilor presei, dorinţa de a-şi promova imaginea, având patru persoane care să se ocupe de prezentarea vieţii echipei prim-divizionare, inclusiv o firmă specializată din Bucureşti. Ei bine, deşi reprezentaţii clubului spuneau că au şi o strategie în acest sens, rezultatele nu se văd. Site-ul clubului este incomplet, despre varianta în engleză – care reprezenta un pas unic în voleiul românesc la momentul lansării paginii de internet a clubului – nici nu mai vorbim, fotografii oficiale de la meciuri (care, altădată, se regăseau la fiecare partidă de acasă) sunt aproape inexistente (sau realizate neprofesionist), nici măcar promovarea prin afişe sau anunţuri ale meciurilor de la „Olimpia” nu se mai regăsesc în „meniul” clubului ploieştean. Iar alte strategii de a atrage publicul către volei şi către echipă nu se întrezăresc. Păcat, totuşi, deoarece echipa are în lot jucători profesionişti, cu renume în voleiul mondial, iar în Sala „Olimpia” s-au văzut momente de volei de calitate.