Agenţia Naţională de Administrare Fiscală va începe „într-un termen foarte scurt” un control pentru identificarea companiilor de bună credinţă din ţară care au contracte cu Omnia Turism, a anunţat ministrul Turismului, Mircea Dobre. „Mulţumesc pentru implicare şi ANAF pentru că, la un moment dat, într-un termen foarte scurt, va începe un control în aşa fel încât să scoatem la iveală toate companiile ce au avut contract cu Omnia Turism şi au fost de bună credinţă”, a spus ministrul Turismului, după o şedinţă operativă organizată recent în vederea identificării soluţiilor pentru prevenirea şi evitarea situaţiilor similare cu cea generată de agenţia Omnia Turism. Mircea Dobre a menţionat că ANAF va desfăşura acel control „la nivel naţional” şi că speră să fie finalizat „într-o lună, maximum două”. Ministrul a mai spus că a discutat şi cu ANPC „pentru a vedea ce paşi trebuie să facem”, urmând ca întâlniri în acest sens să mai aibă loc.
La şedinţa operativă de sâmbătă, condusă de ministrul Turismului, au fost invitaţi să participe reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), ai Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) şi ai Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. Cele 8.500 de pachete turistice de 7,5 milioane de euro vândute de Omnia Turism, care nu se vor mai putea pune în practică după moartea patronului agenţiei, reprezintă cea mai mare pagubă consemnată în acest domeniu după Revoluţie, a declarat ministrul Turismului, Mircea Dobre. „Pierderea totală este de 7 milioane şi jumătate de euro, bani încasaţi deja de agenţia Omnia Turism din vânzarea unui număr de 8.500 de pachete vândute pentru anul 2018. Este cea mai mare pagubă de după Revoluţie, iar poliţa de asigurare acoperă doar 50.000 de euro“, a spus ministrul.
Acasă Actualitate Ministerul Turismului apelează la ANAF pentru a-i identifica pe partenerii din ţară...