V. Stoica
Operatorul de termoficare din Ploiești, Veolia Energie Prahova, a anunțat că ieri s-au îndeplinit condițiile de demarare a sezonului de încălzire 2017-2018, având în vedere că media temperaturilor înregistrate în intervalul orar 18.00-6.00 a fost mai mică de 10 grade Celsius timp de trei zile consecutive.
Potrivit reprezentanților Veolia Energie Prahova, furnizarea agentului termic pentru încălzirea clienților racordați la sistemul centralizat al municipiului Ploiești se realizează în mod automat, “neexistând o intervenție umană care să modifice parametrii de furnizare. Când temperatura exterioară depășește valoarea de 13,5 grade Celsius, furnizarea agentului termic se întrerupe în mod automat”, precizează operatorul de termoficare.
Pe de altă parte, însă, Veolia Energie Prahova arată că asociațiile de proprietari care au datorii din sezonul rece anterior și care nu sunt incluse în programul de eșalonare nu pot intra în regimul de furnizare a agentului termic. Practic, dacă nici măcar nu au arătat disponibilitatea de a plăti eșalonat datoriile, asociațiile cu probleme vor rămâne în frig.
Mai există și cazul asociațiilor de proprietari care nu au finalizat lucrările la instalațiile interioare de căldură, acestea fiind sfătuite să comunice operatorului data la care vor fi încheiate operațiunile respective, astfel încât angajații Veolia Energie Prahova să poată efectua încărcarea și punerea în funcțiune a instalațiilor de încălzire, conform unei programări prealabile.
Reprezentanții Veolia Energie Prahova pot fi contactați la Centrul de Apel non–stop la numerele 0800.800.255 (gratuit, reţeaua Telekom) şi 0244/408.888 (tarif normal, orice reţea de telefonie fixă sau mobilă), precum şi pe adresa de email ploiesti@veolia.com sau la Biroul Relaţii Clienţi.