Clubul fanion a câştigat şi licitaţia pentru spaţiul destinat magazinului

Clubul Sportiv Municipal Ploieşti a scos la licitaţie mai multe spaţii de la stadionul „Ilie Oană”. Este vorba, în primul rând, de clădirile aflate în colţurile arenei, trei la număr, una dintre acestea – cea în care îşi are sediul clubului echipa Petrolul, fiind „câştigată” de actuala structură – Petrolul 52!
Astfel, în condiţiile în care pentru sediul administrativ, la licitaţie, nu s-a prezentat decât Petrolul 52, preţul a fost unul „decent”, 4,79 ron/ lună, preţ care, raportat la cei 566 de metri pătraţi ai sediului (exact cel în care îşi desfăşurase activitatea şi falimentara SC FC Petrolul SA), duce la o sumă lunară, drept chirie, de aproximativ 2700 de ron, preşedintele Cristi Vlad şi avocatul clubului – Dragoş Ferariu semnând „procesul verbal” prin care şi-au asigurat prezenţa în sediu, oficial (clubul ocupase acest sediu o bună perioadă de timp, fără licitaţie).
7-bTotodată, Petrolul 52 a reuşit să închirieze şi spaţiul destinat magazinului, aflat în spatele „Peluzei suporterilor”, spaţiu pentru care preţul „pe metru pătrat” a fost unul mai mare – 16,83 lei /m.p., suma lunară pe care clubul o va achita fiind de aproximativ 1900 de ron.
Rămân, în continuare, disponibile, celelate „colţuri” ale arenei, clădiri administrative, pentru care CSM-ul a anunţat organizarea unei noi licitaţii, nu mai devreme de 5 septembrie, caietul de sarcini privind participarea la licitaţie fiind disponibil la sediul CSM. Cum preţurile sunt „în scădere”, foarte probabil, se vor ocupa şi acestea, la următoarea „strigare”.
Interesant este faptul că, tot la ultima licitaţie, firma lui Iuliano Ene – fost responsabil cu marketingul la SC FC Petrolul a obţinut spaţiile publicitare disponibile, inclusiv cele de pe banca de rezerve (!!!) – 22 de m.p, la un preţ de 27 de ron pentru fiecare metru pătrat, pe lună! Astfel, cine vrea publicitate pe băncile de rezerve (ocupate acum cu sigla sponsorului Veolia) ştie cu cine să… negocieze!