Potrivit unui studiu, cele mai căutate cursuri de limbi străine de către angajaţii români sunt cele de limbă germană (45%) şi limba engleză (27%)
Germana şi engleza sunt urmate de limbi latine precum franceză, spaniolă sau ita­liană, arată rezultatele stu­diului realizat de com­pania de cursuri de limbi străine Eucom, parte a grupului Ascendis.
Mai mult, studiul arată că doi din trei angajaţi din Ro­mânia îşi doresc să înveţe o limbă străină pentru a se dez­volta pe plan profesional şi per­cep participarea la cursuri ca pe un beneficiu din partea com­­paniei ce vizează şi dez­voltarea pe plan profesional, informează ZF.
„Angajatorii oferă beneficii sub forma programelor de training lingvistic cu scopul de a-şi echipa angajaţii cu abilităţi de comunicare în limbi străine în mediul de business, însă cu toţii reali­zează că această oportunitate îi ajută pe angajaţi să se dezvolte şi pe plan personal, nu numai profe­sional. Trainingul lingvistic este una dintre strate­giile eficiente de motivare a angajaţilor, acţionând foarte bine pe ambele planuri“, a ex­pli­cat Delia Dragomir, managing partner în cadrul Eucom.