Anunţul licitaţiei pentru mărcile „Petrolul”, licitaţie programată pe 16 iunie, lasă câteva semne de întrebare privind atât evaluarea lor, cât şi acţiunea în sine.
Din start trebuie spus că „doamnele celebre” ale Primăriei, Crăciunoiu şi Mântoiu „nu s-au putut pronunţa”, prin rapoarte scrise, în a aproba „legalitatea” în evaluarea mărcilor (întrebarea fiind, dacă nu se pot pronunţa, luându-l pe „nu ştiu” în braţe, atunci ce caută prin „zonă”?)…
Apoi, nu poate explica nimeni de ce marca „FC Petrolul” – de exemplu – nume sub care s-a jucat în Europa şi s-a câştigat o cupă, este „egal”, ca valoare a mărcii, cu „Petrolul 95” – şcoala de Fotbal a lui Daniel Chiriţă, şi cu… „Petrolul 1924” – ca să dăm alt exemplu, nume care nu reprezintă nimic, niciun club, pe plan sportiv! Practic, deducem că evaluarea a fost făcută… la „kil”, cum se spune!
Apoi „pasul” de licitare, de câte 5000 de lei, conform anunţului , este unul foarte mare, la o valoare de „pornire” de 14472 de lei însemnând peste o treime!
Nu mai vorbim că, se va licita pentru fiecare marcă în parte, nu pentru „calupul mărcilor”, iar în teorie (practica va fi, 99%, alta), putem avea şase entităţi care să ia, fiecare, câte o marcă „Petrolul”! Să vezi confuzii atunci…
Dar, toate aceste aspecte nu ar trebui să ne mire! Aşa e în Ploieşti, în general!