Ce acte sunt necesare pentru deschiderea unui chioșc alimentar ?

„Aș dori să deschid un chioșc în cadrul căruia să comercializez alimente și aș vrea să știu ce documente trebuie să prezint autorităților locale în acest scop.”
*  *  *
Am adresat întrebarea dumneavoastră reprezentanților Primăriei Ploiești, care ne-au transmis următorul răspuns: “Pentru activitatea de comercializare produse alimentare, cod CAEN 4711, desfășurată prin intermediul unui punct de lucru situat pe raza municipiului Ploiești, agenții economici sunt obligați să depună un dosar în vederea emiterii avizului de program, dosar care va cuprinde următoarele documente : cerere tip; copie de pe actul constitutiv al societății (statutul ) și /sau, după caz, rezoluția de înființare pentru Întreprinderile Individuale, Întreprinderile Familiale sau Asociațiile Familiale; copie de pe certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comerțului (Strada Vornicei nr. 4); copie de pe certificatul constatator pentru punctul de lucru, emis de Oficiul Registrului Comerțului și Rezoluția de înființare a punctului de lucru; actul doveditor pentru ocuparea spațiului- după caz: contract de vânzare–cumpărare, contract de închiriere (înregistrat la Direcția Regională a Finanțelor Publice Ploiești), contract de comodat (însoțit de declarația proprietarului în privința acordului referitor la desfășurarea activității de alimentație publică), act donație sau alte documente doveditoare care atestă legalitatea dobândirii și/sau utilizării spațiului etc; certificatul de atestare fiscală – eliberat de Serviciul Public Finanțe Locale Ploiești, în care se va menționa achitarea integrală a tuturor obligațiilor fiscale către bugetul local (eliberat de SPFL, Bd. Independenței nr.16), care este valabil numai în luna în care a fost emis; avize, autorizații, negații, orice alte documente justificative prin care se atestă îndeplinirea condițiilor legale de funcționare, emise de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Prahova (strada Corlătești nr. 11), dovada faptului că spațiul în care se desfășoară activitatea este spațiu comercial (dovadă de la SPFL/ copie raport evaluare/autorizația de construire, extras de carte funciară). Dosarul astfel constituit va fi prezentat pentru verificare și avizare la Compartimentul Autorizații, Programe de Funcționare – Direcția Gestiune Patrimoniu, etajul I, camera 3, telefon contact: 0244.516691, int. 254“.


Dragi cititori, acest spaţiu de pagină vă aparţine. Aici îşi vor găsi loc  punctele dumneavoastră de vedere  în legătură cu ceea ce vă frământă, vă nemulţumeşte, vă îngrijorează, aţi dori schimbat sau credeţi că merită apreciat.