Ploiestenii au la dispozitie doua numere de telefon gratuite pentru a putea face sesizari privind activitatea reprezentantilor Primariei Ploiesti sau a celor angajati la institutiile din subordinea legislativului local. Este vorba despre Dispeceratul Primariei – 984, si “Telefonul primarului” – 0 800 800 884 la care au apelat, de la inceputul anului, 4488 de ploiesteni. Cele mai multe sesizari au fost cu privire la salubritate, drumuri, energie termica, defectiuni ale instalatiilor de canalizare si apa, spatii verzi si altele. Toate aceste apeluri ajung, zilnic, la prima ora a diminetii, pe masa primarului Emil Calota, sub forma de raport pe ultimele 24 de ore. Nu toate rezolvarile problemelor prezentate de cetateni intra, insa, in atributiile reprezentantilor Primariei, dupa cum ne-au spus si reprezentantii Biroului de Comunicare: “Sunt persoane care suna la Primarie pentru a solicita ajutor in probleme care tin de competenta fie a Casei de Pensii, fie a Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorului. In aceste situatii, persoanelor respective le sunt comunicate adresele institutiilor abilitate sa le solutioneze problemele cat si numerele de telefon la care pot fi contactate”.
Gabriela IONITA