Astazi va fi lansat primul numar al saptamanalului de business al grupului Realitatea-Catavencu, MONEY EXPRESS. Publicul tinta al revistei va fi format din oameni de afaceri, fie ei antreprenori sau manageri.
Dar, mai mult decat atat, saptamanalul isi propune sa povesteasca businessul asa cum nimeni nu a mai facut-o in presa romaneasca. Mai exact, MONEY EXPRESS doreste sa atraga un public cat mai larg, caruia sa ii explice atat termenii de specialitate, cat si modul in care se face o afacere.
Revista se va axa pe trei linii principale: povesti ale oamenilor de afaceri, previziuni economice bazate pe competentele oamenilor de afaceri si ale expertilor si analize ale economiilor tarilor est-europene. Dezideratul MONEY EXPRESS este ca, din exemplul tarilor integrate cu cativa ani in urma, in UE publicul roman sa poata vedea cum arata calea spre succes, dar si spre esec. Revista, al carei redactor-sef va fi Mona Dirtu, va mai contine si pagini dedicate afacerilor internationale, realizate printr-un parteneriat exclusiv cu „Newsweek”. Fiecare numar va avea sectiuni speciale de tehnologie, media si de art&life. MONEY EXPRESS mai are o surpriza pentru viitorii ei cititori: aduce in paginile ei texte semnate de doua nume mari ale sec al XXI-lea. Astfel, revista va publica, in exclusivitate, pentru Romania, comentariile pe care celebrul scriitor, Mario Vargas Llosa, le scrie in cotidianul „El Pais”. De asemenea, vor fi publicate si texte ale jurnalistului si comentatorului revistei „Newsweek International”, Fareed Zakaria.