Desi, potrivit Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), termenul initial de finalizare a lucrarilor pentru construirea autostrazii Bucuresti – Ploiesti era iunie 2010, pentru tronsonul care strabate judetul Prahova, nu se vor aloca, in acest an, fonduri suplimentare decat pentru cele doua poduri – unul din zona comunei Barcanesti si altul peste raul Teleajen.
Tronsonul Moara Vlasiei – Ploiesti al autostrazii (care ar fi trebuit dat in folosinta de luna trecuta) a ramas la stadiul de mormane de balast, care asteapta, pe alocuri, sa intre in corpul drumului. Si asta desi, in scripte, stadiul fizic al autostrazii, intre Moara Vlasiei si Ploiesti, este de 42,38%, in timp ce stadiul valoric este de 50%.
Drept urmare, avand in vedere modul in care se finanteaza si se lucreaza la acest obiectiv, a carui valoare a fost crescuta, prin actele aditionale semnate de-a lungul timpului, este de notat noua promisiune a lui Emil Boc: anul 2012 – ca termen pentru darea in folosinta a autostrazii Bucuresti – Ploiesti.

Mai multe informatii despre acest subiect puteti citi in editia tiparita a ziarului Prahova de maine, 24 iulie.