CFR Călători informează că în zilele de 05/06, 06/07, 07/08, 08/09 iulie 2010, între orele 00.05 – 04.20, din cauza lucrărilor de reabilitare la Pasajul Rutier Denivelat Superior Basarab – proiect derulat de Primaria Capitalei, staţia Gara de Nord nu este operabilă, din această cauză unele trenuri de călători vor pleca/ sosi din/ în staţii adiacente, după cum urmează:

– în zilele de 05, 06, 07, 08 iulie 2010, trenul Intecity 594 Caransebeş – Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);

– în zilele de 05/06,06/07,07/08,08/09 iulie 2010, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta – Bucureşti Nord, va avea sosirea în staţia Bucureşti Basarab în loc de staţia Bucureşti Nord (Gara de Nord Bucureşti);

– în zilele de 06,07,08,09 iulie 2010, trenul Rapid 10989 Bucureşti Nord – Mangaliava circula ca tren Rapid 13989/-2, cu plecare din staţia Chitila la ora 01.31 şi sosire in Mangalia la ora 07.39 cu opriri în staţiile: Bucureşti Băneasa, Feteşti, Constanţa, staţiuni de pe litoral, urmând ca între staţiile Bucureşti Nord şi Bucureşti Băneasa, călătorii să fie preluaţi cu autobuze.

Aşadar, călătorii care şi-au luat bilet la trenul Rapid 989/13989 Bucureşti Nord – Mangalia, se vor prezenta în staţia Bucureşti Nord la BIROUL DE INFORMAŢII (vizavi de panourile de afişare cu sosiri/ plecări trenuri) până la ora 01.45 (ora de plecare a trenului înscrisă pe bilet), pentru a fi conduşi de un reprezentant CFR la autobuzul care îi va transporta pe relaţia Bucureşti Nord – Bucureşti Băneasa.
În staţia Bucureşti Băneasa călătorii se vor îmbarca în trenul Rapid 13989/-2 care circulă până la Mangalia (sos. 07.39).
Rugăm călătorii să urmărească mesajele transmise prin megafon în staţia Bucureşti Nord.

Ø în zilele de 05/06,06/07,07/08,08/09 iulie 2010, trenul Rapid 375-2 «Pannonia» Budapesta – Bucureşti Nord va avea oprire şi în staţia Chitila, pentru detaşarea grupei de vagoane de la Curtici pentru Mangalia, care va forma trenul Rapid 13989/-2 pentru relaţia Chitila – Bucureşti Băneasa – Mangalia, în zilele de 6,7,8,9 iulie 2010;

– in data de 08/09 IULIE 2010,trenul 12003/-2 Ungheni Prut – Giurgiu Nord va circula ca tren 13003/13003/-2, pe RUTA OCOLITA Ungheni Prut – Iasi – Pascani – Buzau – Ploiesti Sud – Chitila – Pajura (linia 700) – Ram Pajura – Bucuresti Baneasa – Ram Pajura – Bucuresti Triaj Post 17 – Bucuresti Noi Gr. C – Chiajna – Videle – Radulesti – Giurgiu Nord – Ruse cu sosire in statia Ungheni Prut HM la ora 18.29 si plecare din Giurgiu Nord la ora 06.39

– In data de 06/07 iulie 2010,trenul 1014/-1, Giurgiu Nord – Ungheni Prut Hm va circula pe ca tren 12014/12014/-1, pe RUTA OCOLITA Ruse – Giurgiu Nord – Radulesti – Videle – Chiajna –Bucuresti Noi Gr. C – Bucuresti Triaj Post 17 – Ram Pajura – Bucuresti Baneasa – Ram Pajura – Pajura (linia 700) – Chitila– Ploiesti Sud – Buzau– Faurei – Tecuci – Barlad– iasi – Nicolina – Ungheni Prut Hm cu sosire in statia Giurgiu Nord la ora 01.25 si plecare din statia Ungheni Prut Hm la ora 13.12

– In data de 05/06 iulie 2010,trenul 1015/-2, Ungheni Prut Hm – Giurgiu Nord va circula ca tren 13015/13015/-2, pe RUTA OCOLITA Ungheni – Nicolina Prut Hm – Iasi – Pascani Triaj H – Buzau– Ploiesti Sud – Chitila–– Pajura (linia 700) Ram Pajura – Bucuresti Baneasa –Ram Pajura – Bucuresti Triaj Post 17–Bucuresti Noi Gr. C – Chiajna – Videle – Radulesti – Giurgiu Nord – Ruse cu sosire in statia Ungheni Prut Hm la ora 16.39 si plecare din statia Giurgiu Nord la ora 04.05

CFR Călători cere scuze pentru disconfortul creat şi asigură publicul călător că măsurile adoptate de compania noastră au ca princpal scop menţinearea unor legături optime între staţiile de cale ferată şi, nu în ultimul rând, perturbarea într-un procent cât mai mic a graficului de circulaţie a trenurilor.