In viitorul apropiat, romanii care prefera produsele alimentare traditionale, specifice anumitor regiuni sau zone ale tarii, le pot cumpara nu doar din targuri sau oboare, ca pana acum, ci si din raioanele sau de la standurile special amenajate ale hipermarketurilor si supermarketurilor, precum Carrefour, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Penny Market, Selgros Cash & Carry, Billa sau Real. Cel putin asa au promis reprezentantii acestor retele comerciale, in cadrul unei intalniri de la inceputul saptamanii, organizate de catre conducerea Autoritatii Nationale Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA), sustinand ca vor amenaja astfel de standuri pentru promovarea produselor alimentare traditionale romanesti. „Conform acestei intelegeri, micii producatori, care se ocupa din generatie in generatie cu realizarea de produse traditionale romanesti, vor avea la dispozitie o piata mult mai extinsa pentru a-si valorifica marfa, consumatorii – posibilitatea de a-si procura aceste produse traditionale verificate sanitar-veterinar, iar retelele de supermarketuri – sansa diversificarii gamei sortimentale comercializate. Intr-un cuvant, o astfel de solutie va fi benefica pentru toate partile”, a declarat Marian Zlotea, presedintele ANSVSA.
C.D.














