In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr.430/2008 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea si functionarea Comisiei de evaluare a persoanelor adulte cu handicap, pentru admiterea in centre publice rezidentiale sau de zi, persoana cu handicap ori reprezentantul legal al acesteia va depune si va inregistra o cerere in acest sens la primaria in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta persoana cu handicap. Primaria urmeaza sa o transmita, in termen de maximum 5 zile lucratoare, la registratura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Prahova, insotita de urmatoarele documente: copie de pe actele de identitate; certificatul de nastere, de casatorie sau de deces al apartinatorului; copie de pe documentul care atesta incadrarea in grad de handicap; adeverinta de venit; documente doveditoare a situatiei locative; ultimul talon de pensie, daca este cazul; raportul de ancheta sociala; investigatii paraclinice (HIV, coprocultura, coproparazitologic, RBW, MRF); dovada eliberata de serviciul specializat al primariei in a carei raza teritoriala isi are domiciliul sau resedinta persoana cu handicap, prin care se atesta ca acesteia nu i s-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu sau in cadrul altor servicii din comunitate.















