De luni, 12 septembrie, cei care doresc sa ocupe functia de manager general la serviciile de ambulanta din tara isi pot depune candidaturile. Astfel, potrivit reprezentantilor Ministerului Sanatatii, inscrierile se fac de la inceputul saptamanii viitoare, ultima zi fiind 16 septembrie. Concursul de selectie cuprinde doua etape: studierea dosarului de candidat – etapa eliminatorie, si concursul propriu-zis. Acesta din urma are mai multe probe: testul grila de verificare a cunostintelor, sustinerea proiectului de management si interviul de selectie. Potrivit criteriilor Ministerului Sanatatii, isi pot depune candidatura persoanele care au domiciliul stabil in Romania, au absolvit invatamantul universitar de lunga durata cu diploma de licenta sau echivalenta in profil medicina, economic sau stiinte juridice, au absolvit un curs de perfectionare in management sanitar, organizat de o institutie acreditata, din tara sau din strainatate, au cel putin patru ani vechime in posturi cu studii universitare de lunga durata, nu sunt condamnate penal sau in curs de urmarire penala, si, nu in ultimul rand, sunt apte din punct de vedere medical (fizic si neuropsihic) si nu au varsta de pensionare. In plus, pentru a putea participa la concurs, fiecare candidat trebuie sa achite inainte suma de 800 de lei in contul Ministerului Sanatatii, dosarele urmand sa fie depuse la sediul Scolii Nationale de Sanatate Publica, Management Sanitar si Perfectionare in Domeniul Sanitar din Bucuresti. In ceea ce priveste proiectul de management, acesta trebuie sa contina strategia serviciului de ambulanta pe urmatorii trei ani. Concursul propriu-zis va avea loc intre 27 septembrie si 7 octombrie in toate judetele tarii, testul grila, care are caracter eliminatoriu, fiind fixat pe 27 septembrie, la sediul scolii mai sus mentionate. ,,Saptamana viitoare ma voi inscrie si eu la concurs. Practic, contractul care se innoieste o data la trei ani a expirat de cinci luni, acum fiind in vigoare a doua prelungire a acestuia cu cate trei luni, conform legislatiei in vigoare. In ceea ce priveste taxa de participare, e bine ca nu s-a marit. A ramas aceeasi ca si acum trei ani’’, ne-a precizat Daniel Nicolae, actualul manager al Serviciului de Ambulanta Prahova.
C. Dobre
Acasă Administratia locala Managerul Serviciului de Ambulanta Prahova candideaza pentru inca un mandat