Un proiect in valoare totala de 5,4 milioane de lei, derulat de catre Consiliul Judetean Prahova, incepand cu data de 4 august 2009, a fost finalizat, urmand ca solicitantii documentatiilor de urbanism sa beneficieze de un acces mai simplu la documentatiile de urbanism eliberate de catre Institutia Arhitectului Sef, directia specializata a autoritatii judetene.
Proiectul „Sistem Integrat de Urbanism pentru Gestionarea Relatiei cu Cetatenii” a avut drept obiective utilizarea serviciilor electronice de urbanism puse la dispozitie de Consiliul Judetean Prahova, incepand cu depunerea si monitorizarea cererilor, precum si stadiul in care se afla, la o anumita data, documentatia de eliberare a autorizatiilor de construire sau a certificatelor de urbanism. Implementarea acestui sistem integrat presupune si accesul la planurile de urbanism, fie ele generale, zonale sau de detaliu. Pentru ca accesul la informatiile detinute de catre directia de urbanism a CJ va fi realizat in mare parte online, se spera in reducerea procentului de cereri de urbanism respinse din cauza documentatiei incomplete, precum si in cresterea numarului mediu de dosare de urbanism avizate favorabil. Proiectul a fost finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala, in baza unui contract semnat intre Consiliul Judetean Prahova si Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, iar cuantumul asistentei financiare nerambursabile a fost de peste 4,3 milioane de lei.
V. STOICA
Acasă Administratia locala La Consiliul Judetean Prahova, obtinerea documentatiilor de urbanism – simplificata














