Primul post romanesc de informatii economice, The Money Channel, a intrat in linie dreapta. Lansarea canalului de business se va face in trei etape. Telespectatorii vor participa la nasterea televiziunii. Asta pentru ca in spatele camerelor de luat vederi vor fi amplasate altele, care vor supraveghea permanent activitatea din redactie si din studiouri. Practic, vom vedea in direct cum se desfasoara o sedinta de sumar, cum se monteaza luminile in studio si cum se pregatesc emisiunile. Pe 1 mai, The Money Channel va fi lansat oficial, urmand ca incepand de a doua zi sa-si informeze publicul. The Money Channel va aduce informatii din business 24 de ore din 24. Postul va fi lansat oficial pe 1 mai. Pana atunci, insa, echipa The Money Channel va construi in direct prima televiziune de afaceri.”Vor vedea in direct culisele, framantarile nasterii televiziunii. (…)E daca vreti un soi de Big Brother dar transmis in direct si realizat pe o zona foarte, foarte serioasa, o zona de jurnalism de afaceri” spune Lucian Sarb, director la The Money Channel. Postul prezinta 24 de ore din 24, in timp real, cele mai importante evenimente financiare si bursiere. De luni pana vineri, grila de programe cuprinde cinci formate de stiri si trei emisiuni talk-show pe profil. Spre deosebire de posturile generaliste, prime-time-ul acestei televiziuni va fi intre ora 10.00 si 17.00, adica exact atunci cand pietele financiare au activitate maxima. Televiziunea va emite informatii atat in limba romana, cat si in engleza si franceza.