Dragi cititori,
acest spa?iu de pagin? v? apar?ine. Aici î?i vor g?si loc punctele dumneavoastr? de vedere în leg?tur? cu ceea ce v? fr?mânt?, v? nemul?ume?te, v? îngrijoreaz?, a?i dori schimbat sau crede?i c? merit? apreciat.
Cine plateste manopera pentru repararea unui produs aflat in perioada de garantie ?
,,As vrea sa stiu daca este corect sa se pretinda beneficiarului plata manoperei in perioada de garantie pentru inlocuirea pieselor uzate, executantul asigurand doar piesele noi de inlocuire. Asociatia noastra de proprietari a inlocuit liftul de la bloc, care, conform contractului incheiat, are doi ani de garantie. Liftul s-a defectat si am inteles ca trebuie inlocuita o piesa. Firma cu care am realizat acest contract ne-a spus ca piesa este gratuita, insa manopera trebuie sa o plateasca asociatia. Este corect ? ’’.
Petre Plesoianu, Ploiesti
* * *
Domnule Plesoianu, ne-am interesat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Prahova, institutia abilitata sa va dea un punct de vedere in situatia semnalata de catre dumneavoastra. Iata ce ne-a precizat Valeriu Ciocardel, comisarul sef al CJPC Prahova : ,,Regula este simpla. Daca un produs se afla in perioada de garantie si prezinta un defect, atunci service-ul trebuie sa-l readuca la starea initiala de functionare pe cheltuiala proprie.’’