Poșta Română și-a prezentat noua identitate vizuală, un proces de rebranding care a costat aproximativ 48.000 de euro, și a anunțat lansarea companiei Zor în domeniul curieratului rapid, potrivit Hotnews. Procesul de rebranding înseamnă, pe lângă schimbarea vechiului logo, și colantarea tuturor mașinilor, schimbarea uniformelor angajaților, dar va aduce și modificări în oficiile poștale.
Rebrandingul s-a bazat pe un studiu amplu privind percepția publică și a scos la iveală nevoia de modernizare, de claritate și de servicii integrate.
În afară de schimbarea identității vizuale, Poșta a anunțat o nouă strategie ­comercială axată pe trei piloni:Ghișeu Universal – infrastructura esențială de relație între cetățeni, companii și instituțiile statului;Curierat și logistică – dezvoltarea unei rețele moderne de hub-uri logistice, competitive pe piața e-commerce și last-mile;Servicii financiar-bancare – soluții digitale rapide, sigure și accesibile pentru toți clienții.
În acest context, Valentin Ștefan, directorul general al Poștei, a anunțat că Poșta Română lansează compania Zor, în domeniul curieratului rapid:„Targetăm clienții cu vârsta de 18-20 de ani, și cu Zor vrem să cucerim și acest segment. Ne-am adaptat, și ne-am dezvoltat continuu”. Poșta Română este operatorul național din domeniul serviciilor poștale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acțiuni).
Compania a încheiat anul trecut cu un profit net record de de 70,7 milioane lei (+56,5 milioane lei față de 2023, echivalentul unei creșteri de 400%), în timp ce veniturile au urcat cu 9,7% până la 1,8 miliarde de lei, conform datelor transmise HotNews.ro.
Compania are în prezent 20.600 de angajați, cei mai mulți contribuind direct sau indirect la furnizarea serviciilor poștale universale.