N. D.
După recenta întâlnire inițiată de conducerea Primăriei Ploiești cu reprezentanții principalelor companii de telecomunicații și furnizori de utilități, așa cum v-am informat în ediția de ieri a ziarului nostru, în care s-a propus scurtarea termenului obținerii avizelor pentru branșamente și racorduri la utilități la maximum 30 de zile, municipalitatea a anunțat un prim demers în acest sens. Astfel, documentațiile depuse la Direcția Generală de Dezvoltare Urbană din cadrul Primărei Ploiești trebuie transmise atât în format fizic, cât și în format digital, respectând cerințele specifice. În mod concret, la Compartimentul Dezvoltare Urbană și Metropolitană trebuie depuse: Documentație în format pdf/jpg (întocmită de elaborator); Suport topografic în format dwg/dxf; Plan Urbanistic Zonal (PUZ) sau Plan Urbanistic de Detaliu (PUD) în format dwg/dxf; Documentația urbanistică faza PUZ/PUD în format GIS. La Serviciul Cadastru și Verificare Documentații Tehnice: Documentație pdf/jpg (însușită de elaborator); Suport topografic dwg/dxf; Plan de situație (cu propunerea) în format dwg/dxf. La Serviciul Autorizații Construcții: Documentație tehnică DTAC/DTAD în format pdf/jpg (însușită de elaboratori); Suport topografic dwg/dxf; Plan de situație (faza DTAC/DTAD) în format dwg/dxf. La Compartimentul Verificare și Control Documentații Publice: Plan de situație pe suport topografic (sistem Stereo 70), întocmit de specialist atestat ANCPI, în format dwg/dxf (acest document este necesar pentru recepția lucrărilor și obținerea Certificatului de Atestare a Edificării Construcției). ”Documentațiile digitale vor fi depuse împreună cu cele fizice la registratura Direcției Generale de Dezvoltare Urbană, pe CD, memory stick sau prin link de transfer, transmis la adresa de e-mail: dir.urbanism@ploiesti.ro, cu mențiunea serviciului sau a compartimentul căruia i se adresează documentația”, au precizat reprezentanții Primăriei Ploiești.