Membrii comisiilor de votare din Municipiul Ploiești își vor putea ridica indemnizațiile de la Casieria Instituției Prefectului Județul Prahova, aflată în Palatul Administrativ, pe Bulevardul Republicii 2-4, începând de marți, 3 iunie. Potrivit informațiilor transmise de Instituția Prefectului Prahova, programul de ridicare a indemnizațiilor este următorul:
– Marți, 03.06.2025, între orele 8:00 – 16:30 – INTRAREA F
– Miercuri, 04.06.2025, între orele 8:00 – 16:30 – INTRAREA F
– Joi, 05.06.2035, între orele 8:00 – 16:30 – INTRAREA F
– Vineri, 06.06.2035, între orele 8:00 – 15:00 – INTRAREA B – Casierie
– Sâmbătă, 07.06.2035, între orele 8:00 – 15:00 – INTRAREA B – Casierie
Este important de precizat că membrii comisiilor trebuie să aibă asupra lor cartea de identitate în original. Pentru cei care doresc să ridice indemnizația în numele altor persoane, acest lucru se va face pe baza unei procuri notariale. Pentru membrii comisiilor de votare din celelalte localități ale județului Prahova, banii se vor vira în data de 30.05.2025 la trezoreriile de care aparțin. Ulterior, fiecare membru își va putea ridica indemnizația de la primăria la care și-a desfășurat activitatea în ziua alegerilor.